کدکن مبین سازه

چشم انداز و ارزش های محوری

اهداف و چشم‌اندازها

کدکن مبین سازه
ما در کدکن مبین سازه با درک صحیح از داشته‏ ها، تجارب، شایستگی‏ های کلیدی شرکت، آگاهی از روندها و نیازمندی‏ های جدید در محیط کسب و کار و با بکارگیری شیوه‏ های نو آورانه در ارائه خدمات خود، چشم انداز زیر را به عنوان افق و دورنمایی از کسب و کار کدکن مبین سازه تدوین نمودیم. بدین ترتیب مسیر و اقداماتی که شرکت برای خود مشخص می‏کند در راستای چشم‏انداز زیر تنظیم گردیده است.
همواره انتخاب اول و آخر مشتریان صنعت ساختمان باشیم
کدکن مبین سازه در راستای چشم انداز خود، اعتقاد و سعی دارد در آینده‏ای نزدیک به‏ عنوان یک گروه بین‏ المللی پیشرو در کلاس جهانی واجد دو ویژگی‏ زیر شود:
اهداف و چشم‌اندازها

ما یک شرکت ارزش محور هستیم. این برای ما به این معناست که همیشه:
– منافع ما در گرو ایجاد رضایتمندی و بهره مند شدن از کیفیت بالای خدمات برای مشتری است و کاملاً منطبق بر رویکرد برد – برد قرار دارد ؛ ما متعقدیم که با کیفیت بالاتر و خدمات بهتر ، برای مشتریان ارزش بیشتری آفریده و بدین وسیله خود را متعهد به کسب رضایت مشتریان خود می‏دانیم.
– ما همواره به تفکر و رفتار حرفه ای پایبندیم ؛ ارائه خدمات با کیفیت جهانی نیازمند بهره‏مندی از بهترین افراد است. این به بدین معناست که تکیه مدیران شرکت بر افراد هوشمند و مجرب است. هیچ چیزی حتی بالاترین سرمایه‏ ها نمی‏تواند جایگزین دانش و تجربیات منابع انسانی شود.
– ما معتقدیم یادگیری و دانش محوری در ابعاد فردی و سازمانی یک باور و نوآوری مستمر یک ارزش ویژه است.
– ما با اعتقاد به مسئولیت‏ های اجتماعی و توسعه پایدار ، خود را نسبت به جامعه متعهد می‏دانیم.

تماس با ما