کدکن مبین سازه

سقف کاذب گریلیوم پره‌ای

خرید سقف کاذب گریلیوم پره‌ای با بهترین قیمت

خرید سقف کاذب گریلیوم پره ای

امتیاز مشتریان
۵/۵

این سقف از انواع سقف های باز است که به صورت باکس‏‌های طولی – نواری اجرا می شود. با علم بر اینکه یکی از دلایل نصب سقف های کاذب پوشش تأسیسات پشت سقف و دسترسی آسان به فضای پشت آن می باشد، این نوع سقف یکی از راحت ترین مکانیزم های باز و بست در میان سقف های کاذب را دارا است و در صورت نیاز دسترسی به هر نقطه از سقف به راحتی امکان باز نمودن و نصب مجدد هر یک از تیغه ها وجود دارد.

فروش سقف کاذب در تمامی مدل ها توسط شرکت کدکن مبین سازه؛ برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تضمین قیمت

تضمین بهترین قیمت بازار

تضمین کیفیت

فروش با کیفیت‌ترین محصولات

این سقف از انواع سقف های باز است که به صورت باکس‌های طولی–نواری اجرا می‌شود.

راهروها و دسترسی ‏های با عرض کوتاه مراکز اداری، تجاری، ورزشی، صنعتی، آموزشی، پتروشیمی، مسافربری، درمانی، مترو و…

سقف کاذب گریلیوم پره‌‌‌‌ای

شرکت کدکن مبین سازه

بهترین طراحی و اجرای سقف‌های کاذب

کیفیت

تولیدات باکیفیت

طراحی منحصر به فرد

طراحی اصولی سقف کاذب

قیمت مقرون به‌ صرفه

مناسب‌ترین قیمت بازار

مشاوره رایگان

ارائه مشاوره رایگان

سقف کاذب گریلیوم چیست؟

این سقف از انواع سقف های باز است که به صورت باکس‏‌های طولی – نواری اجرا می شود. با علم بر اینکه یکی از دلایل نصب سقف های کاذب پوشش تأسیسات پشت سقف و دسترسی آسان به فضای پشت آن می باشد، این نوع سقف یکی از راحت ترین مکانیزم های باز و بست در میان سقف های کاذب را دارا است و در صورت نیاز دسترسی به هر نقطه از سقف به راحتی امکان باز نمودن و نصب مجدد هر یک از تیغه ها وجود دارد.

ابعاد سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای چقدر است؟

سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای تشکیل شده از قطعاتی به شکل مربع یا مستطیل است که باکس‌ های طولی و نواری را در سقف شما ایجاد می‌ کنند. بزرگترین حفره‌ ها در میان سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای معمولاً ۶۰ در ۶۰ است و نمونه‌ های کوچکتر آن تا ۳ در ۳ نیز تولید و به بازار عرضه می‌ شوند. یکی از مزایای دیگر این محصولات امکان تولید آنها برای سقف‌ هایی با ابعاد مختلف است (البته نباید محدودیت هایی که در بخش‌ های بعدی با شما در میان می گذاریم را فراموش کنید.) همین موضوع اجازه می‌ دهد تا برای فضاهای بزرگ یا کوچک بسته به نیاز خود می‌ توانید سراغ استفاده از سقف کاذب گریلیوم بروید. البته پیشنهاد می‌ شود که برای فضاهای کوچک‌تر از تایل‌ هایی چه ابعاد کمتری دارند استفاده نمایید.

سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای چگونه تولید می‌شود؟

ورق‌ هایی که برای تولید سقف کاذب گریلیوم استفاده می‌ شوند دارای قطر ۰.۴ تا یک میلیمتر هستند. اما بسته به نیاز مشتری را می‌ توان آنها را با ورق‌ های بزرگتر نیز تولید کرد. در زمان تولید تایل‌ های سقفی گریلیوم پره‌ ای قبل از همه چیز باید طول و عرض هر کدام از این تایل‌ ها مشخص شود. بعد از آن بسته به ابعاد مورد نظر روند برشکاری شروع شده و سپس آنها را با پرس کاری به شکل فاق و زبانه به یکدیگر متصل می‌ کنند. بعد از اتمام این مراحل نوبت ماشین کاری قطعات تولید شده است که شکل نهایی آنها را برای ما مشخص کرده و پس از آن می‌ توانیم سراغ رنگ کاری تایل‌ ها برویم. کیفیت نهایی سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای تا حد زیادی به کیفیت متریال مورد استفاده و روند ساخت آن بستگی دارد. پس در صورتی که به دنبال محصولی با کیفیت هستید بهتر است سراغ تولیدکنندگان بروید که متعهد هستند که سقف گریلیوم با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای چگونه تولید می شود؟

مزایا و نقاط قوت گریلیوم پره ای

  • دسترسی آسان به فضای زیر سقف
  • آکوستیک نمودن فضای کاربری به دلیل طراحی مشبک در قالب باکس های طولی – نواری
  • زیبایی چشمگیر سقف نهایی
  • اجرای راحت سیستم نورپردازی و کمک به سیستم تهویه
  • باز و بست نمودن این سقف در مقایسه با سیستم گریلیوم ساده‏تر است
  • قابلیت رنگ آمیزی به صورت دکورال و همچنین پاودِر کوتینگ بر اساس کد رال رنگ

سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای چه محدودیت هایی دارد؟

در زمان نصب این نمونه از سقف کاذب محدودیت‌ هایی برای ما به وجود می‌‌آید که باید آنها را بشناسیم. بهترین حالت برای نصب این سقف‌ ها به شکل عرضی است و نصب آنها به صورت طولی می‌ تواند نتیجه نهایی نامناسبی داشته باشد. همچنین طول نهایی محصولات حداکثر ۲.۳ متر است و از همین رو نصب آنها در مکان‌ هایی که ابعاد بسیار بزرگی دارند می‌ تواند کمی چالش برانگیز باشد. البته این موضوع را نمی‌ توان نادیده گرفت که اگر فرد مورد نظر برای نصب این سقف‌ ها تجربه و تخصص کافی داشته باشد می‌ تواند بسیاری از مشکلات مربوط به آنها را رفع کند و بخشی از این محدودیت‌ ها را برای شما پشت سر بگذارد.

محدودیت های گریلیوم پره ای

  • تولید این محصول حداکثر تا طول ۲.۳۰ متر امکان پذیر است.
  • بهترین حالت نصب این سیستم به صورت عرضی است.
  • برای اجرای بهتر این سقف نیاز به اجرای زیر سازی آهنی است.

نحوه نصب و پیاده سازی گریلیوم پره‌‌ای‌

به دلیل نصب مستقیم کریرِ سقف گریلیوم پره ای بر روی زیرسازی اصلی (آهنی – گالولنیزه) رعایت تراز این سیستم بایستی کاملاً دقیق و منطبق بر کد ارتفاعی درخواستی کارفرما  صورت پذیرد. با توجه به ابعاد فضای مورد نظر امکان اجرای زیرسازی اصلی هم به صورت طولی و هم به صورت شبکه ای با استفاده از قوطی های ۲۰×۲۰ ، ۳۰×۳۰ و ۱۰×۳۰ یا زیرسازی استاندارد گالوانیزه وجود دارد. پس از اجرای زیرسازی اصلی نوبت به نصب کریِرهای سقف می باشد که به صورت عمود بر سقف کاذب گریلیوم پره ای به زیرسازی اصلی پیچ می شوند. نکته قابل توجه در هنگام نصب کریِرها در نظر گرفتن فاصله نصب اولین و آخرین تیغه از ابتدا و انتهای دیوار تمام شده و همچنین رعایت دقیق اصل قرینگی در سقف گریلیوم پره ای تمام شده با در نظر گرفتن گام تیغه ها است.

نگهداری و تعمیرات

با توجه به پایایی و استحکام بالای سقف کاذب گریلیوم پره ای امکان نظافت و تمیزکاری تیغه ها به راحتی روی سطح تمام شده وجود دارد. همچنین در صورت نیاز به ترمیم به هر دلیل ممکن به دلیل سادگی باز و بست گریلیوم پره ای نیاز به نیروی اجرایی آموزش دیده نبوده و امکان ترمیم و تعمیر سقف در هر نقطه از آن به راحتی وجود دارد.

قیمت سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای چقدر است؟

قیمت نهایی سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای با توجه به انتخاب شما و محل استفاده از این محصولات می‌ تواند متفاوت باشد. نمونه‌ های مختلفی از سقف کاذب گریلیوم در بازار موجود می‌ باشند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ های خاص و قیمتی متفاوت هستند. از سوی دیگر نوع زیرسازی این نمونه از سقف بستگی به شرایط محیط دارد. به این صورت که اگر سقف مورد نظر شما دارای تیرهای آهنی مشخص و در دسترس باشد میتوان سازه نهایی را به آن جوش داد.

اما در شرایطی که زیرسازی سقف کاذب گریلیوم روی بتن انجام می‌شود، باید حتماً قبل از نازک کاری و بتن ریزی آهنگ کشی‌ های مورد نیاز برای زیرسازی این سقف‌ ها را ایجاد کنید. پارامتر بعدی که تاثیر زیادی روی قیمت این نمونه از سقف کاذب دارد، دستمزد آن است. برای به دست آوردن قیمت نهایی شما باید هزینه زیرسازی را تخمین زده و آن را با هزینه کلی متریال مورد نیاز جمع کنید. سپس دستمزد اجرای این سقف بر اساس هر متر را ضربدر متراژ کل کار کنید تا در پایان قیمت کل کار را به دست آورید. متخصصین ما در سایت کدکن کو آماده اند که مشاوره‌ های لازم را در این زمینه به مشتریان ارائه دهند.

قیمت سقف کاذب گریلیوم پره‌ ای چقدر است؟

گریلیوم پره ‏ای از انواع سقف های باز است و به صورت مقاطع طولی – نواری اجرا می ‏شود. این سقف یکی از ساده ‏ترین مکانیزم‏ های باز و بست در میان سقف‏ های کاذب را دارا است و در صورت نیاز دسترسی به هر نقطه از فضای پشت سقف به راحتی امکان باز نمودن و نصب مجدد هر یک از تیغه ‏ها وجود دارد.

ویژگی ‏های کلیدی انتخاب گریلیوم پره ای

سهولت دسترسی به پشت سقف، مونتاژ سریع، عدم نیاز درز انقطاع، بسیار آکوستیک با توجه به ساختار خطی، قابل شستشو، پایایی طولانی، امکان ترکیب با سقف ‏های دیگر، زیبایی چشمگیر سقف نهایی و جایگزین مناسب برای سیستم لووِر است.

مشخصات فنی کلیدی سقف کاذب گریلیوم پره ای

متریال گریلیوم پره ای: کویل آلومینیوم آلیاژ ۳۱۰۵ سختی ۱۶/۱۴ با ضخامت ۰/۵mm تا ۰/۷mm
رنگ گریلیوم پره ای: رنگ پودری الکترواستاتیک (Powder Coating) رباتیک به ضخامت ۶۰ µm تا ۸۰ µm مطابق با  رال استاندارد اروپا، رنگ کوره‌‌‏ای مایع
ابعاد استاندارد گریلیوم پره ای:
– ارتفاع تیغه ۲۵ mm
– نمای تیغه ۴۰ mm
– گام تیغه ۸۰ mm
(ترکیب فواصل و تیغه ‏ها به درخواست مشتری امکان‏ پذیر بوده و حداکثر طول ۶۰۰۰ mm است.)
وزن گریلیوم پره ای:
وزن در هر متر مربع: ۲/۵۰kg

مشخصات عملکرد گریلیوم پره‌‌‌ای

آکوستیک، مقاوم در برابر حریق، ضد خوردگی و قارچ، قابل شستشو، ضد خش، دافع گرد و خاک، قابل بازیافت و سازگار با سیستم روشنایی خطی.

سیستم زیرسازی و نصب سقف کاذب گریلیوم پره‌ای

کریِر گالوانیزه گریلیوم پره ‏ای، آویز قابل رگلاژ (در صورت نیاز اجرای زیرسازی آهنی)

کاربردهای رایج سقف کاذب گریلیوم پره‌ای

راهروها و دسترسی ‏های با عرض کوتاه مراکز اداری، تجاری، ورزشی، صنعتی، آموزشی، پتروشیمی، مسافربری، درمانی، مترو و…

تماس با ما